Kiss the rain -Yiruma ☆彡

18 Nisan 2017 Salı

~Je t'aime ~ Lara Fabian~ Canan Anderson

Doğru, ayrılmanın farklı yolları da var
Eğer aydınlık bölgeye bakarsak belki bize yardım edebilir
Bu acı sessizlikte seni affetmeye karar verdim
Bu birisini çok sevdiğimizde yapılan hatadır
Doğru, içimdeki küçük kız bazen seni sahipleniyor
Sen bir anne gibiydin, beni korudun
Birbirimizi bırakamayız kanını çaldım
Sözlerin ve rüyaların ortasında bağıracağım
Seni seviyorum, seni seviyorum
Deli bir insan gibi bir asker gibi
Sinemadaki bir star gibi
Seni seviyorum, seni seviyorum
Kurt gibi, kral gibi
Olmadığım bir adam gibi
İşte seni böyle seviyorum
Doğru,sana bütün gülüşlerimde ve sırlarımda inandım
Hatta yalnız, abisi açığa vurulmamış bir koruyucu
Bu duygusuz evde
Şeytan dansımızı izledi
Barış yapan savaş vücutlarını çok istiyorum
Seni seviyorum, seni seviyorum
Deli bir insan gibi bir asker gibi
Sinemadaki bir star gibi
Seni seviyorum, seni seviyorum
Kurt gibi, kral gibi
Olmadığım bir adam gibi
İşte seni böyle seviyorum...
Binlerce hayranının sürpriziyle duygu seli yaşayan Fabian'ın özel şarkısı. Lara Fabian'ın büyük bir beğeniyle dinlediğim bu romantizm kokulu aşk şarkısında olduğu gibi iz bırakan şarkılar vardır kimi zaman hayatımızda. Dinlerken sözlerde ve melodide kaybolduğumuz bir dünya adeta. 
                                               
Bazı anlar vardır; ruhumuzu besleyen, kasıp kavuran ve olabildiğince soyut bir yolculuğa çıkaran, bir ses, bir söz, ya da tılsımlı bir melodi... bizi bizden alan o özel anlar. İşte tam da öyle bir anı yaşattı bana Canan Anderson. En sevdiğim eseri muhteşem yorumlamış şık kemanı eşliğinde. Var olunuz Canan Hanım'cığım. Yüreğinize, ellerinize, emeğinize sağlık. Harikasınız!

"Türk bir anne ile Amerikalı bir babanın kızıyım. Babam Amerikalı olduğu için Amerikan vatandaşıyım, ama bu toprakların kültürü ile yoğrulmuş birisi olarak, bir Atatürk kızıyım.” Türkiye’ye dönüşünü ve Türkiye’nin müzikal zenginliğini değerlendirirken; dünyanın her yerinde keman çalabileceğini, ancak bir yere ait olmanın verdiği duyguyu hiçbir şeye değişmeyeceğini söylüyor. Yerli ve Yabancı otoriteler, Canan Anderson’ın; Türkiye’nin Dünyadaki önemli müzik temsilcilerinden ve markalarından biri olduğunu belirtiyorlar. Yerli ya da yabancı misafirlere 1 saat boyunca dünyanın en sevilen parçalarını kendi düzenlemesi ve yorumuyla dinletiyor. Alt yapı üzerine çaldığı keman ve sesi ile yorumladığı parçaları dinleyen misafirlerin hepsinden tam puan alan Canan Anderson Türk ezgilerini de yabancı misafirlere sevdirmeyi başarıyor. ~ Je t'aime ~

                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder