Kiss the rain -Yiruma ☆彡

14 Şubat 2016 Pazar

~~~~~~ SEVGİLİLER GÜNÜ ~~~~~~


                                               Sevmekle başlar insan ilk önce.
Önce ona ilk dokunanı , sonra kokuları , sonra teni , bir canlıyı , doğayı , değer verdiği her şeyi belki de ...
Aşkla , özlemle , tutkuyla hayaller kurarak tüm varlığıyla sevmek ister insan.
       " Bir insanı sevmekle başlar her şey" Sait Faik Abasıyanık'ın dizelerindeki gibi.Bir o kadar derin ve anlamlı sözler.Özümsediğimiz her düşünce bizi yansıtır aslında.Seven insan anlar bir çok şeyi ; duyarlıdır , anlayışlıdır , kırılgandır belki de kim bilir...
Kendi olmaktan , yalnız kendini yaşamaktan , düşünmekten çıkmıştır.
Sevmiştir.Koşulsuz,sorgusuz sevmiştir.
Sevmek midir esas olan yoksa " sevmesini bilmek "midir? kırmadan , incitmeden,üzmeden, parçalamadan sevebilmek.

" Her insanın kendi gibi güzel görebileni olsa "

Fiziksel bir engeliniz var mı sorusu içime dokunmuştu nedense.
Yok dedim yalnızca " kalbim kırık "
~ Canan Tan ~

Kalp midir insana "sev" diyen
Yoksa yalnızlık mıdır körükleyen?
Sahi nedir sevmek?
Bir muma ateş olmak mı?Yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
"Sevgililer Gününüz" Kutlu olsun...


UZAKTAN SEVİYORUM SENİ
Uzaktan seviyorum seni 

Kokunu alamadan, 

Boynuna sarılamadan 

Yüzüne dokunamadan 

Sadece seviyorum
Öyle uzaktan seviyorum seni
Elini tutmadan
Yüreğine dokunmadan
Gözlerinde dalıp dalıp gitmeden
Şu üç günlük sevdalara inat
Serserice değil adam gibi seviyorum
Öyle uzaktan seviyorum seni
Yanaklarına sızan iki damla yaşını silmeden
En çılgın kahkahalarına ortak olmadan
En sevdiğin şarkıyı beraber mırıldanmadan
Öyle uzaktan seviyorum seni
Kırmadan
Dökmeden
Parçalamadan
Üzmeden
Ağlatmadan uzaktan seviyorum
Öyle uzaktan seviyorum seni;
Sana söylemek istediğim her kelimeyi
Dilimde parçalayarak söylüyorum
Damla damla dökülürken kelimelerim
Masum beyaz bir kağıtta seviyorum

~ CEMAL SÜREYA ~

Sn.Enver Seyitoğlu'nun sesinden şiir dinlemek ayrıcalık benim için.Ses tonu,diksiyonu ve duruşuyla tam anlamıyla bir beyefendi.Lütfen yazımı okuduktan sonra siz de dinleyin duygu yüklü şiiri ve Bekir Ünlüataer'in seslendirdiği " Unutulmaz Adınla Dudakta Kal Sevgilim " adlı eseri.

~~ SEVGİYLE KALIN ~~



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder