Kiss the rain -Yiruma ☆彡

19 Şubat 2015 Perşembe

EVDE ÇİKOLATALI GOFRET YAPIMI

                            Dev boyutta çikolatalı gofret yapmaya ne dersiniz ?                                 
Görüntüsü kadar tadı da muhteşem bir gofret oldu.Sizlere oldukça pratik tarifler vermek,sunumlarımla sofralarınıza renk getirmek ,bildiğiniz tatları daha da çekici kılmak amacıyla kendim deneyip,onayladığım tarifleri paylaşıyorum.Umarım beğeniyorsunuzdur.Olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı benimle paylaşırsanız beni mutlu edersiniz.Blog sayfam hakkındaki görüşlerinizi,önerilerinizi ,deneyimlerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Malzemeler: 1.5büyük paket gofret (ben kakolu gofret kullandım)
5 paket çikolata(ben bitter çikolata tercih ediyorum her zaman)
                                    
 Yapılışı      : İlkönce çikolatamızı benmari usulü eritiyoruz.Küçük bir tencerenin içine bir parmak boşluk kalacak şekilde su koyup kaynatıyoruz.Üzerine daha küçük, ısıya dayanıklı bir kase koyup çikolatayı bu şekilde eritmiş oluyoruz.Küçük kasenin kaynayan suya değmemesi gerekiyor.Sütlü ya da bitter çikolata tercih edebilirsiniz.Ben gofreti kakaolu kullandım fakat vanilyalı ya da muzlu sizin için alternatif olabilir.Baton bir kalıbın içine yağlı kağıt ya da strech film koyun ve erittiğiniz çikolatanın bir kısmını dökerek gofretleri sıralayın,her sırada az az sostan ekleyin.Üzerini tamamen çikolatayla kaplayıp kabı biraz silkeleyin ki sos eşit şekilde dağılsın.Daha sonra deep freeze'e atıp iyice donduktan sonra çıkarın ve keskin bir şekilde kesin.Yapım aşamasında görsellerimden faydalanabilirsiniz.Yapması kolay,tadı enfes dev gofretimiz hazır.

 Çocuklarınızdan bir öpücük alabilirsiniz belki de benim gibi...
                                                                                                                                       Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder