Kiss the rain -Yiruma ☆彡

9 Nisan 2014 Çarşamba

PERFECT MASHED POTATOES PATATES PÜRESİ


                                          Rosto ve et yemeklerinizi taçlandıran lezzet!...



                                Malzemeler:        
                                1 kg.patates
                                1 yemek kaşığı tereyağ                                                                                                                                           1 çay bardağı süt                                                                                                                                                       1 çay bardağı rendelenmiş kaşar peyniri,tuz                                  

                                Yapılışı:

Ben patatesleri farklı haşlıyorum.Önce patateslerin kabuğunu alıyorum daha sonra  küçük doğrayıp bu şekilde haşlıyorum.Patatesler sıcakken içine diğer malzemeleri de ekleyip rondodan geçirip püre haline getiriyorum.Servis tabağına alıp çatalla şekillendirip buzdolabında bir süre beklettikten sonra et yemeklerinin yanında güzel ve lezzetli bir püre sunuyorum.Patates püresinin tüm tadını veren tereyağı ve kaşar peyniri...

                                                                                                                                         Afiyet olsun          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder