Kiss the rain -Yiruma ☆彡

4 Şubat 2014 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ' NE ÖZEL İKRAMLAR ( VALENTINE ' S DAY )



KALPLİ PASTA

Kalpli pasta için kakaolu hazır pasta tabanı kullandım.Kelepçeli kek kalıbıyla pasta tabanını kestim. Bir fincan granül  kahve ile keki ıslattım. .Kreması için önceki laz böreği tarifindeki kremayı hazırladım.Bu kremayı pastanın arasına kullandım.(içine damla çikolata ve çilek ekleyin)Üzerine sürdüğüm sade krem şantinin içine çok az kırmızı gıda boyası kullandım.Bu rengi elde ettim.Pastayı bu şekilde kapladım.                                                                                                                                               
                                                                 AYVA  TATLISI                                                                                                                                                                                                                                                                          Ayvaları küçük dilimlere bölerek çok az kırmızı gıda boyası,su ve toz şeker ile düdüklü tencerede 10 dakika haşladım.( su ve toz şekeri göz kararı kullanıyorum ) Daha sonra orta kısımlarına sade krem şanti sürdüm.                                                                                                                                                                                                
                                                         KALPLİ MİLFÖYLÜ SOSİS                                                                                                                                                                                                                                                                 Size daha önce sosisli milföy çelenk tarifini vermiştim.Bu sefer kalp şekli vererek pişiriyoruz.                                                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                   LAZ BÖREĞİ                                                                                                                                                                                                                                                                                       Önceki sayfalardan tarifine ulaşabilirsiniz.                                                                                                                                                                      
                                                         ÇİKOLATALI PORTAKAL                                                                                                                                                                                                                                                                         Portakalları dilimliyoruz ,çöp şiş çubuklarına geçiriyoruz ve  benmari usulü hazırlanmış bitter çikolataya   bandırıyoruz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Tariflerimin hepsi çok kolay,maliyeti düşük ve sevdiğiniz kişiye kalp şeklinde sunum yapabileceğiniz hafif ikramlar.                                                                                                                                                                                                                                        Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder